Opiekun Klienta Wydawnictwa

 Zostając Opiekunem Klienta w Delta Contact zyskujesz:

  • gwarantowane wynagrodzenie podstawowe za każdą przepracowaną godzinę
  • stabilne zatrudnienie w godzinach pracy: od pn. do pt. w godzinach  08-17 / 9-17
  • wsparcie trenera w trakcie pracy – pakiet szkoleń
  • możliwość awansu w strukturach firmy
  • dodatkowe Benefity: bonus finansowy za polecenie znajomego do 800,00 zł, dofinasowanie do karty Multi-sport oraz pakietu prywatnej opieki medycznej.  

 

Co będzie Twoim zadaniem:

Obsługa telefoniczna i mailowa oraz chatu z Klientami znanego wydawnictwa - magazynu kobiecego, czasopism o charakterze rodzinnym, life-stylowym oraz hobbystycznym – kolekcjonerskim.

 

Co musisz posiadać, aby dołączyć do Naszego Zespołu:  

  • dobrą dykcję
  • poprawność pisania bez popełniania błędów ortograficznych i stylistycznych
  • podstawową znajomość obsługi komputera
  •  

i co najważniejsze być osobą:

  •  komunikatywną i pozytywnie nastawioną do życia.

 

WAŻNE!

Nie oczekujemy od Ciebie doświadczenia. Wszystkiego nauczysz się u nas biorąc udział w szkoleniach i warsztatach, za które Ci zapłacimy :) ponadto przełoży się to na Twoją pozycję na rynku pracy!

 

LOKALIZACJA – Ul. Murmańska 25 – Praga Południe

 

W aplikacji prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Delta Contact Sp. z o.o., Warszawa ul. Komitetu Obrony Robotników 52, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji w Delta Contact Sp. z o. o w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.”

Lokalizacja Warszawa