Opiekun Klienta Wydawnictwa
Zostając Opiekunem Klienta w Delta Contact zyskujesz:
- gwarantowane wynagrodzenie podstawowe za każdą przepracowaną godzinę
- stabilne zatrudnienie w godzinach pracy: od pn. do pt. w godzinach 08-17 / 9-17
- wsparcie trenera w trakcie pracy – pakiet szkoleń
- możliwość awansu w strukturach firmy
- dodatkowe Benefity: bonus finansowy za polecenie znajomego do 800,00 zł, dofinasowanie do karty Multi-sport oraz pakietu prywatnej opieki medycznej.
Co będzie Twoim zadaniem:
Obsługa telefoniczna i mailowa oraz chatu z Klientami znanego wydawnictwa - magazynu kobiecego, czasopism o charakterze rodzinnym, life-stylowym oraz hobbystycznym – kolekcjonerskim.
Co musisz posiadać, aby dołączyć do Naszego Zespołu:
- dobrą dykcję
- poprawność pisania bez popełniania błędów ortograficznych i stylistycznych
- podstawową znajomość obsługi komputera
i co najważniejsze być osobą:
- komunikatywną i pozytywnie nastawioną do życia.
WAŻNE!
Nie oczekujemy od Ciebie doświadczenia. Wszystkiego nauczysz się u nas biorąc udział w szkoleniach i warsztatach, za które Ci zapłacimy :) ponadto przełoży się to na Twoją pozycję na rynku pracy!
LOKALIZACJA – Ul. Murmańska 25 – Praga Południe
W aplikacji prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Delta Contact Sp. z o.o., Warszawa ul. Komitetu Obrony Robotników 52, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji w Delta Contact Sp. z o. o w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.”