Badanie satysfakcji klienta

Nasze doświadczenie niejednokrotnie pokazało, że kluczowym czynnikiem w działaniu każdej firmy jest satysfakcja Klientów. Aby uzyskać jak największe zadowolenie naszych Partnerów przygotowaliśmy dla nich usługę będącą uzupełnieniem technik „tajemniczego Klienta”. Łącząc Mystery shopping z badaniami satysfakcji oddaliśmy Państwu kompleksowe źródło oceny jakości obsługi w Państwa firmie.

W zależności od potrzeb naszych Partnerów badania realizujemy zarówno metodami ilościowymi, jak i jakościowymi. Chętnie doradzimy, która metoda będzie najbardziej optymalna dla naszego Partnera.

Wszystkich zainteresowanych naszą usługą zapraszamy do kontaktu.

Zadzwoń lub skorzystaj z formularza kontaktowego, chętnie odpowiemy na wszelkie zapytania z Państwa strony.

Pytania?

Czekamy na Twój telefon
lub e-mail.

zadzwoń

22 574 93 00

Jeżeli chcesz zadać pytanie to napisz na zapytanie@deltacontact.pl


Jeżeli jesteś zainteresowany pracą to napisz na rekrutacja@deltacontact.pl