Branża FMCG / Odzieżowa

Kazda firma z branży FMCG wie jak ważny jest Klient i jak wymagający może być. Klienci oczekują kontaktu z pomocą techniczną czy zamówić towar o dowolnej porze, 365 dni w roku.

Doskonale wiemy, że Klienci często oczekują możliwości zamówienia towaru, uzyskania szczegółowych informacji czy też kontaktu z pomocą techniczną o dowolnej porze dnia i nocy. Świadomość możliwości stałego kontaktu nie tylko zwiększa lojalność Klientów, ale także potencjalnie wpływa na zwiększenie skuteczności sprzedaży. Zadowolony Klient chętniej korzysta z dodatkowych usług, a co ważniejsze- zostaje z firmą dłużej. To gwarancja sukcesu zarówno dla naszych Partnerów, jak i dla nas.

Postawiliśmy na wsparcie firm z sektora FMCG w utrzymaniu konkurencyjności w całym cyklu życia produktu. Od początkowej sprzedaży produktu lub usługi, przez zarządzanie kontaktami z Klientem i wsparcie produktowe, na uczestnictwie w procesie ściągania należności od Klienta kończąc.

Wszystkich zainteresowanych naszą usługą zapraszamy do kontaktu.

Zadzwoń lub skorzystaj z formularza kontaktowego, chętnie odpowiemy na wszelkie zapytania z Państwa strony.

Pytania?

Czekamy na Twój telefon
lub e-mail.

zadzwoń

22 574 93 00

Jeżeli chcesz zadać pytanie to napisz na zapytanie@deltacontact.pl


Jeżeli jesteś zainteresowany pracą to napisz na rekrutacja@deltacontact.pl