Delta Contact o lojalności klientów
W ubiegłym roku co piąty konsument zmienił przynajmniej jednego dostawcę usług. 85% z nich uważa, że pozostaliby w gronie klientów, gdyby dostawca w porę zareagował. Ponad połowa z nielojalnych klientów uważa, że w nienależyty sposób zostali obsłużeni. 20% klientów, którzy pożegnali się ze swoim dostawcą, za powód podają zbyt wolne odpowiadanie na zgłoszenia do biura obsługi klienta.
W naszej branży satysfakcja i lojalność klientów stanowi kluczowy elementy budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku. Musimy pamiętać, że klienci chcąc zaspokoić swoje potrzeby mogą wybierać spośród kilkunastu lub nawet kilkudziesięciu konkurencyjnych ofert, dlatego też musimy poświęcić im maksimum uwagi i do minimum zredukować wszelkie formalności tak, aby nie musieli szukać alternatywnych opcji.
Jak powiedział to Michał dla portalu callceternews.pl: „Istotą właściwej obsługi klienta jest połączenie szybkiego tempa działania z wysoką jakością obsługi – twierdzi Michał Pietraszko, New Business Development Manager z outsourcingowego call center Delta Contact. – Na decyzje o zmianie usługodawcy wpływa często brak możliwości uzyskania pożądanej pomocy czy rozwiązania zgłoszonego problemu . Szczególnie istotny jest czas realizacji zgłoszenia przez Biuro Obsługi Klienta i kompleksowość zaproponowanego rozwiązania oraz możliwość wyboru formy kontaktu pomiędzy usługodawcą a Klientem – dodaje Pietraszko.”
Zapraszamy do przeczytania całego materiału tutaj.