Delta Contact w gronie wystawców na Call Center World Berlin 2013
Call Center World (CCW) jest największym europejskim wydarzeniem targowo- konferencyjnym poświęconym szeroko pojętej obsłudze klienta i komunikacji w contact center. Stanowi doskonałą okazję do obserwacji najlepszych w tej branży, do dzielenia się doświadczeniami i przemyśleniami, jak i do zdobywania wiedzy dotyczącej najnowszych trendów i innowacyjnych kierunków rozwoju. Coroczne spotkanie Call Center World to także możliwość uczenia się na cudzych błędach, o których otwarcie mówi się podczas prelekcji.
15 edycja imprezy odbyła się w Estrel Convention Center w Berlinie w dniach 26-28 lutego 2013 roku. W targach wzięło udział ponad 7700 osób – dostawców produktów i usług z obszaru call i contact center oraz potencjalnych klientów zainteresowanych współpracą w zakresie obsługi klienta. Swoją ofertę zaprezentowało ponad 240 firm z całego świata, w tym także i Delta Contact.
Hasłem przewodnim tegorocznej edycji było stwierdzenie “Because customers don’t just call…” czyli „Do klientów nie wystarczy zadzwonić..”, obejmujące między innymi narzędzia i metody komunikacji, rozwiązania zwiększające poziom satysfakcji odbiorców oraz poziom lojalności klienta względem marki.
Większość zagadnień poruszanych podczas prelekcji dotyczyła ciągłego podwyższania poziomu zaawansowania technologicznego w pracy call i contact center obejmującego możliwości i sposoby łączenia różnych kanałów wykorzystywanych w obsłudze klienta. Wiele wystąpień koncentrowało się na pokazaniu sposobów dotyczących minimalizacji zaangażowania konsultantów przy jednoczesnym wskazaniu na rosnące trendy związane z wykorzystywaniem urządzeń mobilnych, mediów społecznościowych i internetu w ich pracy. Dużym zainteresowaniem cieszył się także temat związany z innowacyjnym wykorzystaniem ludzi, technologii i procesów przy projektowaniu własnego call center.
Uczestnictwo Delta Contakt w tak znaczącym wydarzeniu pozwala patrzeć na przyszłość firmy bardzo optymistycznie. Cel, jakim było promowanie Polski jako miejsca do outsourcingu, został osiągnięty, co z pewnością potwierdza ilość nowych kontaktów nawiązanych podczas targów, które w perspektywie najbliższej przyszłości otwierają przed firmą wiele nowych możliwości.