Delta Contact zawiera znaczącą umowę z Call Center Tools

Delta Contact zawiera znaczącą umowę z Call Center Tools Niezmiernie miło jest nam poinformować, że Delta Contact podpisała z Call Center Tools umowę na świadczenie usług telekomunikacyjnych i informatycznych w oparciu o autorską platformę "ZIP"- usługę, która znacząco podnosi skuteczność pracy call center.

Call Center Tools S.A. jest spółką specjalizującą się w świadczeniu usług w zakresie wsparcia działalności Call i Contact Center oraz rozwijaniu narzędzi dedykowanych zwiększeniu skuteczności działań telemarketingowych. Głównym produktem Call Center Tools S.A. jest na dzień dzisiejszy ZIP- usługa Zmiennej Identyfikacji Połączeń.

 

Oferowana usługa w sposób istotny zwiększa odbieralność połączeń wychodzących z Call Center do ich klientów lub dłużników. Dotychczasowe testy i doświadczania wskazują, iż efektywność dzięki zastosowanemu rozwiązaniu wzrasta od 30% do 60% co oznacza realne oszczędności i większe przychody.

 

„Oferta Call Center Tools okazała się przemyślanym i atrakcyjnym rozwiązaniem dla naszej organizacji. Dzięki wykorzystaniu platformy ZIP stajemy się bardziej konkurencyjni. W połączeniu z naszymi unikalnymi kompetencjami i bogatym doświadczeniem nowa technologia uczyni naszą ofertę jeszcze bardziej atrakcyjną. Wierzymy, że największymi beneficjentami współpracy obu firm będą klienci Delta Contact „– komentuje Michał Pietraszko, New Business Development Manager w Delta Contact.

Delta Contact wykorzysta rozwiązania dostarczane przez Call Center Tools w pełnym zakresie świadczonych przez siebie usług. Na dzień dzisiejszy, spółki przyjęły dwuletnią perspektywę współpracy z możliwością jej przedłużenia.

Więcej informacji na temat umowy znajdziesz tutaj.

Pytania?

Czekamy na Twój telefon
lub e-mail.

zadzwoń

728 865 757

Jeżeli chcesz zadać pytanie to napisz na zapytanie@deltacontact.pl


Jeżeli jesteś zainteresowany pracą to napisz na rekrutacja@deltacontact.pl