Delta Contact zawiera znaczącą umowę z Call Center Tools
Call Center Tools S.A. jest spółką specjalizującą się w świadczeniu usług w zakresie wsparcia działalności Call i Contact Center oraz rozwijaniu narzędzi dedykowanych zwiększeniu skuteczności działań telemarketingowych. Głównym produktem Call Center Tools S.A. jest na dzień dzisiejszy ZIP- usługa Zmiennej Identyfikacji Połączeń.
Oferowana usługa w sposób istotny zwiększa odbieralność połączeń wychodzących z Call Center do ich klientów lub dłużników. Dotychczasowe testy i doświadczania wskazują, iż efektywność dzięki zastosowanemu rozwiązaniu wzrasta od 30% do 60% co oznacza realne oszczędności i większe przychody.
„Oferta Call Center Tools okazała się przemyślanym i atrakcyjnym rozwiązaniem dla naszej organizacji. Dzięki wykorzystaniu platformy ZIP stajemy się bardziej konkurencyjni. W połączeniu z naszymi unikalnymi kompetencjami i bogatym doświadczeniem nowa technologia uczyni naszą ofertę jeszcze bardziej atrakcyjną. Wierzymy, że największymi beneficjentami współpracy obu firm będą klienci Delta Contact „– komentuje Michał Pietraszko, New Business Development Manager w Delta Contact.
Delta Contact wykorzysta rozwiązania dostarczane przez Call Center Tools w pełnym zakresie świadczonych przez siebie usług. Na dzień dzisiejszy, spółki przyjęły dwuletnią perspektywę współpracy z możliwością jej przedłużenia.
Więcej informacji na temat umowy znajdziesz tutaj.