Infolinia 24/7/365

Infolinia to kompleksowa usługa skierowana do firm chcących zapewnić swoim Klientom stały dostęp do informacji. Dzwoniąc pod jeden, często bezpłatny numer telefonu, Klient otrzymuje rzeczową i kompleksową informację na wybrane tematy.

W zależności od potrzeb struktura Infolinii może mieć dowolnie rozbudowany zakres informacyjny dotyczący np.:

  • zagadnień ogólnych
  • zagadnień technicznych
  • reklamacji
  • płatności

Tworząc z nami dedykowane Centrum Obsługi Klienta oferujemy możliwość indywidualnego dopasowania i wyboru linii numerycznych, tj.:

  • Standardowego numeru telefonu,
  • Linii bezpłatnej 0-800, - numer bezpłatny dla dzwoniącego
  • Linii ulgowej 0-801. – numer częściowo płatny dla dzwoniącego

Dzięki profesjonalnie przygotowanemu zespołowi oraz nowoczesnej platformie teleinformatycznej jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą jakość obsługi Klienta, wystawiając tym samym profesjonalną wizytówkę Państwa firmy.

Wszystkich zainteresowanych naszą usługą zapraszamy do kontaktu.

Zadzwoń lub skorzystaj z formularza kontaktowego, chętnie odpowiemy na wszelkie zapytania z Państwa strony.

Pytania?

Czekamy na Twój telefon
lub e-mail.

zadzwoń

22 574 93 00

Jeżeli chcesz zadać pytanie to napisz na zapytanie@deltacontact.pl


Jeżeli jesteś zainteresowany pracą to napisz na rekrutacja@deltacontact.pl