Obsługa livechat w ofercie Delta Contact.

Obsługa livechat w ofercie Delta Contact.

Raport Deloitte „Technology, Media and Telecommunications Predictions 2016” przewiduje, że w 2016 roku 26% użytkowników smartphonów nie wykona ani jednego telefonu w danym tygodniu. Jednocześnie ten sam raport wskazuje, że od 2012 roku najszybciej rozwijającą się formą komunikacji przez smartfony jest chat (IM- instant messaging). W 2012 roku tylko 27% użytkowników smartfonów twierdziło, że w ciągu ostatnich 7 dni wykorzystało swój smartfon do komunikacji przez czata, podczas gdy w roku 2015 było to już 59% użytkowników.

Biorąc pod uwagę powyższe trendy jak i nieustanny rozwój w zakresie internetu i nowych technologii widać jak ogromne wyzwania stoją przed firmami, które chcą nieustannie wychodzić naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów w zakresie komunikacji i ich obsługi.

Ilość Klientów, którzy  dokonują zakupów przez Internet oraz poszukują tu informacji na temat oferty rośnie z roku na rok. Dlatego największy sukces w tym kanale odnoszą firmy, które potrafią właśnie tu i teraz obsłużyć Klienta zgodnie z jego oczekiwaniami. A tym oczekiwaniem jest coraz częściej obsługa nie tylko przez telefon i e-maila, ale właśnie przez chata. 

Podążając za tymi trendami , firma Delta Contact proponuje swoim Klientom możliwość skorzystania z kompleksowej obsługi Klienta za pomocą czata.

Wprowadziliśmy usługę Live Chat pozwalającą na obsługę Klienta w czasie rzeczywistym, właśnie wtedy, kiedy on tego potrzebuje. Zwiększa ona perspektywę sprzedaży podczas wizyty Klienta na stronie.

Dzięki usłudze Live Chat zyskujecie Państwo większy odsetek Klientów dokonujących zakupów na stronie oraz większą średnią wartość koszyka. Jednocześnie spada procent Klientów, którzy dodali produkt do koszyka, ale nie dokonali zakupu. Poza tym obsługa Klientów przez Live Chat wpływa znacznie na wizerunek firmy w oczach Klienta a tym samym zwiększa ich lojalność.

Live Chat to potencjał, który dzięki niewielkiemu okienku na stronie internetowej, może zamienić się w profesjonalną obsługę Klienta i efektywną sprzedaż.

Pytania?

Czekamy na Twój telefon
lub e-mail.

zadzwoń

22 574 93 00

Jeżeli chcesz zadać pytanie to napisz na zapytanie@deltacontact.pl


Jeżeli jesteś zainteresowany pracą to napisz na rekrutacja@deltacontact.pl