Utrzymanie klienta

Ilość i różnorodność dostępnych produktów na naszym rynku sprawia, że Klient może czasem pomyśleć o przejściu do konkurencji. Taki Klient wymaga wykwalifikowanej obsługi, dlatego też przygotowaliśmy dla naszych Partnerów zespoły Telemarketerów, o wysokich umiejętnościach interpersonalnych i negocjacyjnych, których zadaniem jest przekonanie Klientów do pozostania w portfelu naszego Partnera.

Łącząc doświadczenie i wysoką jakość obsługi pomagamy Państwa Klientom podjąć decyzję zawsze na plus.

Wszystkich zainteresowanych naszą usługą zapraszamy do kontaktu.

Zadzwoń lub skorzystaj z formularza kontaktowego, chętnie odpowiemy na wszelkie zapytania z Państwa strony.

Pytania?

Czekamy na Twój telefon
lub e-mail.

zadzwoń

22 574 93 00

Jeżeli chcesz zadać pytanie to napisz na zapytanie@deltacontact.pl


Jeżeli jesteś zainteresowany pracą to napisz na rekrutacja@deltacontact.pl