Zespół
Łącząc bogate, wieloletnie doświadczenia naszego zespołu w realizacji kampanii telemarketingowych, stworzyliśmy optymalne warunki do realizacji nawet najbardziej wymagającego projektu. Zbudowaliśmy zaangażowany zespół, który jest gotowy na wszystko, aby tylko uzyskać wysoką skuteczność działań oraz zadowolenie naszych Partnerów.
ZARZĄD
Paulina Borowska
Prezes Zarządu
W Delta Contact od czerwca 2011 roku odpowiada za budowę i realizację strategii rozwoju oraz wyniki finansowe i efektywnościowe spółki.
Od 12 lat aktywnie działa w branży call center realizując projekty dla kluczowych Klientów, od 8 lat zarządza zasobami operacyjnymi, odpowiada za usprawnianie procesów biznesowych i optymalizację kosztów obejmując liczne stanowiska kierownicze. Przez 4 lata była Dyrektorem Operacyjnym w ContactPoint, po czym objęła stanowisko Dyrektora Operacyjnego Platformy Call Centar Internet Group, gdzie była odpowiedzialna za zarządzanie działem obsługi klienta, koordynację i optymalizację działań centrów operacyjnych firmy pod kątem efektywności i zysków (6 lokalizacji 1000 stanowisk) oraz integrację rozproszonych struktur o różnej kulturze organizacji.