Greenpeace nowym Klientem Delta Contact

Greenpeace nowym Klientem Delta Contact Do grona klientów Delta Contact dołączył polski oddział Greenpeace- globalna organizacja ekologiczna, która opierając się głównie na wsparciu indywidualnych darczyńców, powierzyła ich obsługę Delta Contact.

Greenpeace istnieje w ponad 40 krajach, na 6 kontynentach, zatrudnia ponad 1500 pracowników stałych i współpracuje z 15 000 wolontariuszy. Do grona zaangażowanych partnerów Greenpeace dołączyła Delta Contact, której zadaniem było rozszerzenie i pogłębienie świadomości społecznej w zakresie ochrony środowiska poprzez kontakt z obecnymi i potencjalnymi darczyńcami Greenpeace.

 

W projektach realizowanych dla fundacji koncentrujemy się na zbudowaniu trwałych relacji z indywidualnymi darczyńcami. W Polsce są tysiące osób, które co miesiąc systematycznie przekazują środki na konto Greenpeace, a dzięki wsparciu Delta Contact ta liczba stale się powiększa.

 

Prowadząc projekty fundraisingowe musimy pamiętać, że nie chodzi w nich o to, by prosić o pieniądze, ale by uświadomić ludziom korzyści z dzielenia się z innymi w szczytnym celu, jakim jest ochrona środowiska naturalnego – podkreśla Kierownik Projektu zapytany o klucz do sukcesu przeprowadzonej akcji testowej.

 

Delta Contact zrealizowała z powodzeniem kampanie informacyjne i fundraisingowe dla fundacji, związane z pozyskiwaniem środków na działania statutowe.

Pytania?

Czekamy na Twój telefon
lub e-mail.

zadzwoń

728 865 757

Jeżeli chcesz zadać pytanie to napisz na zapytanie@deltacontact.pl


Jeżeli jesteś zainteresowany pracą to napisz na rekrutacja@deltacontact.pl