Mystery shopping
W czasach olbrzymiej dbałości o ciągłe podnoszenie jakości proponowanych usług, metoda mystery shopping urosła do miana jednej z najwyżej ocenianych technik badania poziomu obsługi Klientów, stając się elementem niezwykle pożądanym wśród naszych Partnerów.
W związku z tym do Państwa dyspozycji przygotowaliśmy kompleksowo przeszkolone zespoły Telemarketerów, które doskonale znają nałożone standardy obsługi w badanej firmie. Dzięki temu, po zakończonej akcji, każdy Partner otrzymuje obszerną, wieloaspektową analizę wyników poziomu jakości w swojej firmie, na której może bazować w późniejszych działaniach marketingowych.
Proponowana usługa od początku jej wprowadzenia do naszego portfolio cieszy się niewiarygodnym uznaniem, bowiem obiektywizm badania skupiającego się na relacjonowaniu przebiegu prawdziwych doświadczeń Państwa Klientów w wybranych sytuacjach sprzedażowych stanowi nieocenione źródło informacji.
Wszystkich zainteresowanych naszą usługą zapraszamy do kontaktu.
Zadzwoń lub skorzystaj z formularza kontaktowego, chętnie odpowiemy na wszelkie zapytania z Państwa strony.