Chatbot w Dziale Rekruacji Delta Contact
W odpowiedzi na najnowsze trendy rynku Delta Contact już od prawie roku rozwija nową markę Gobot, w ramach której tworzymy boty wspierające sprzedaż i pomagające w generowaniu leadów.
Po sukcesach w obszarach sprzedaży, przyszła kolej na wykorzystanie bota w naszym Dziale Rekrutacji. Zaprojektowany i stworzony przez nas Chatbot to innowacyjne narzędzie którego zadaniem jest prowadzenie konwersacji z potencjalnymi kandydatami do pracy 24 godziny na dobę, a więc zawsze wtedy kiedy kandydaci tego oczekują.
Dzięki wykorzystaniu Chatbota, osoby zainteresowane proponowanym przez nas stanowiskiem mogą w dowolnym momencie skontaktować się przez komunikator i przejść wstępną rozmowę rekrutacyjną. Chatbot zadaje kilka podstawowych pytań zbierając tym samym najważniejsze informacje o kandydatach. Informacje te są kierowane następnie do odpowiednich Rekruterów, którzy finalizują proces rekrutacji.
Jak wynika z globalnych badań ilość obowiązków Rekruterów rośnie z roku na rok. Dodatkowo mamy dziś do czynienia z rynkiem pracownika i deficytem specjalistów, co oznacza, że musimy rekrutować szybciej niż konkurencja. Zmienia się też styl życia i komunikacja wśród nowych pokoleń. Szczególnym wyzwaniem dla Rekruterów jest pokolenie Z, a więc osoby urodzone po 1995 roku, które cenią sobie komunikację w czasie rzeczywistym. To właśnie one rozmawiają najczęściej z Chatbotem.
Dzięki naszemu Chatobotowi pozyskujemy świadomego potencjalnego kandydata do pracy w naszej firmie oraz automatyzujemy proces selekcji, co usprawnia pracę naszego zespołu.