Obsługa reklamacji

Fachowa i dostępna 24h na dobę obsługa reklamacji stanowi kluczowy element sukcesu każdej firmy. Łącząc obszerną wiedzę na temat proponowanych produktów i usług każdego Partnera z ogromnym doświadczeniem w obsłudze Klienta uzyskaliśmy kompleksowe narzędzie wsparcia bieżącej obsługi Klienta.

Powiedzenie, że „profesjonalnie obsłużony Klient zostanie z nami dłużej” na stałe wpisało się w ramy świadczonych przez nas usług, stając się dewizą naszego działania.

Wszystkich zainteresowanych naszą usługą zapraszamy do kontaktu.

Zadzwoń lub skorzystaj z formularza kontaktowego, chętnie odpowiemy na wszelkie zapytania z Państwa strony.

Pytania?

Czekamy na Twój telefon
lub e-mail.

zadzwoń

22 574 93 00

Jeżeli chcesz zadać pytanie to napisz na zapytanie@deltacontact.pl


Jeżeli jesteś zainteresowany pracą to napisz na rekrutacja@deltacontact.pl