Help Desk

W ramach realizacji kampanii telemarketingowych nasi Partnerzy otrzymują kompleksowe wsparcie ze strony serwisu help desk.

Pomagamy przy:

  • Obsłudze aplikacji CallCenter (instalacja, naprawa awarii, wsparcie użytkowników)
  • Naprawie, konfiguracji i instalacji sprzętu komputerowego
  • Administrowaniu serwerami w firmie
  • Obsłudze wszelkiego oprogramowania używanego w firmie
  • Instalacji i konfiguracji sprzętu biurowego

Wszystkich zainteresowanych naszą usługą zapraszamy do kontaktu.

Zadzwoń lub skorzystaj z formularza kontaktowego, chętnie odpowiemy na wszelkie zapytania z Państwa strony.

Pytania?

Czekamy na Twój telefon
lub e-mail.

zadzwoń

22 574 93 00

Jeżeli chcesz zadać pytanie to napisz na zapytanie@deltacontact.pl


Jeżeli jesteś zainteresowany pracą to napisz na rekrutacja@deltacontact.pl